Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
請問男性基礎保養步驟?網拍男性保養品推薦甚麼?
Mar 12th 2015, 09:13

男性基礎保養步驟就是 洗臉→化妝水→乳液或→乳霜
網拍男性保養品我推薦網路上滿紅的碧若軒男性保養品吧
因為我自己也是在用這家碧若軒的產品,使用起來蠻ok的!!
我之前用過很多家男性保養品,但常常都是過敏就丟在一旁了
我想也許我是對保養品裡的化學物質過敏吧~~
有一次剛好看到碧若軒的保養品介紹,發現是天然植物提煉的
就抱著試用看看的心態用用看,,最後沒有過敏!!!
我最後終於找到我能用的男性保養品,終於能做男性基礎保養了XD
推薦這家網拍男性保養品-碧若軒保養品喔!!!
http://www.viroche.com/index.php 他的官網!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()