close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 生活資訊 - 已解決 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
我想用像林志玲完美下巴~是用微晶瓷墊下巴嗎?請推桃園中壢
Sep 24th 2014, 05:18

我推薦你可以去桃園巴黎國際時尚診所做下巴喔!!

那裡醫生很不錯...醫生跟我推薦新的劑型

叫做硬式玻尿酸!!

他比微晶瓷持久挺度也更好 而且效果很自然

只是填補硬式玻尿酸劑型 技術性較高~~~

診所的醫師都是原廠顧問級指導講師

專門在教各大醫美院長做微整型技術

打之前還會教客人認明原廠

還會現場拆封新的硬式玻尿酸

不用擔心是用到假貨 對我們也很有保障

本來我以為墊下巴會很痛

可是醫生有先幫我下麻針

醫師說這是高階的神經阻斷術

所以打的時候完全不痛

打完也沒有瘀就不怕被發現了

現在墊完下巴後

我的臉型變尖了 很自然

整個臉型輪郭更立體

所以推薦你也來這邊做墊下巴

http://www.drparis.com.tw/products33_1.html

這是他們網址可以先看看

參考資料 me

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    inswdemwp5 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()